A total nightmare.

Känner mig så förbannat svag! Det är helt sjuk va bristande näringsintag kan göra med en! Just det faktum att jag inte kan äta NÅGONTING innan dagens första painkillers sätter in gör ju att jag får en otroligt otrevlig start på varje dag. Fast nu börjat jag känna mig lite num. Vilket är bra. Jag hatar det jävla viruset som slagit ut mig såhär totalt!

Men som om den här förbannade virusinfektionsgrejen inte vore nog så har min biologiska klocka sett till att tajma så att motsatsen till ägglossning lyckats sammanfalla med min förmodade körtelfeber. Så det är riktig jackpot på smärtfronten!
Därför funkar inte heller de painkillers jag petar i mig lika bra. Något jag kände av inatt då jag inte kunde sova speciellt mycket alls.
Den här natten har verkligen varit överjävlig. Förutom att jag har glömt mina sköna kuddar hos pappa så var det som att ALLA tv program jag såg igår kördes i mitt huvud, samtidigt. Alla handlingar flöt ihop och allt gick i

ultrarapid. Dessutom visste jag inte åt vilket håll jag skulle vända mig för att komma till väggen/ur sängen. Yrade, men kunde inte ropa på någon för det höll inte min röst för. Mådde illa och blev därmed rädd för att spy (imagine what lite magsyra skulle göra med mina redan nu überkänsliga halsmandlar). Tillslut, vid typ halv fyra, lyckades jag lugna ner mig något  vis och hitta min iPod. John Mayers 'Room for Squares' har verkligen i det närmaste magiskt inflytande på mig när jag har ont någonstans. Så är det bara. Men eftersom jag har ont i öronen kunde jag bara ha vänsterproppen i för det gjorde aldeles för ont i trumhinnan att ha i den högra. Detta trots att jag hade volymen på det absolut lägsta. Då lyckades jag i vilket fall somna. Men någon kvalitetssömn var det inte tal om. Vaknade till titt som tätt, hörde musiken, lugnade ner mig, somnade, vaknade till, hörde musiken, lugnade ner mig, somnade osv. Sen dog batteriet typ vid sju. Så då kastades jag tillbaka in i min ångest- och smärtfyllda dvala.

Nu ska jag gå och försöka äta frukost. Min mamma är snel hest och har köpt en massa glass som jag förhoppningsvis ska kunna äta av. Så i frysen finns nu fyra paket Ben & Jerrys, fyra paket av GB's gammeldags vanilj samt ett paket kaktus och lime sorbé. Fina mamma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0