you smell like a flower so I'm calling you Lily

Jag är glad. Idag har jag sett två filmer och slappat helt gränslöst mycket. Snart är det kväll och jag har inte riktigt koll på vad som händer och sker men det löser sig alltid. Igår var en riktigt rolig festkväll. Jädrigt hektisk men kul som bara den! ALLA mina 89:or tog ju studenten på en och samma gång. Jag hann med 7 av 10 mottagningar. Ändå ganska bra odds måste jag säga. Kim och Jon bodde för långt bort och Millan (+ Jon) kom ju ändå till Sigrid så dem fick jag ju ändå träffa. Grejt grejt. Dessutom hade jag turen att få komma in på Grace trots att jag inte hade biljett och att de hade börjat avvisa folk innan jag anlände. (Tom Fredrik som känner bartendrarna hade blivit nekad inträde!). Antar att jag ser snäll ut eller något. Gött iaf! Väl inne så dansades det helt galet mkt. Jag hittade Arvid ngnstans i vimmlet, så vi shakade våra lurviga som bara den. Festligt värre!

Nu måste jag verkligen städa. Det är kvartersfest idag så folk kommer hit och ska titta hur vi har det. Jag har det stökigt. Men vi har anställt Anton som ska stå i vardagsrummet iklädd toga och agera levande staty. Eller inte. HAn föreslog det. Men det verkar inte bli så. Bummer.

Dagens låt är onekligen Lily from the Middleway Street. Billie the Vision & the Dancers är bästbästbäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0