sommarromans någon?

Insåg just att jag blivit berövad på min somrigaste arbetsuppgift. För iom att DnB NOR köpt upp hela Svensk Fastighetsförmedling så får vi inte ha ngt sammarbete med andra banker, alls. Och därmed inte ens hänga upp till salu-skyltar på bankerna i stan as we used to. Och att byta ut dessa skyltar var ju mitt jobb.
Så då kan man ju tänka att jag borde vara tacksam över att slippa flänga runt hela Växjö för att byta ut skyltar. Men icke. Nu går jag ju miste om det absolut säkraste sommar signet jag vet. Nämligen bankernas snygga manliga sommarvikarier! Jag vet inte varför men dom är ALLTID snygga och varje bank har minst en. Och det var ju den klara fördelen med att skylta om, att få flirta lite med stiliga gossar iklädda skjorta. För det ÄR ju snyggt när en fit dude klär sig lite classy. Mums mums. Men nu har jag berövats mina weekly tillfällen att titta på bankbiträden. Tack så jävla mycket DnB-fucking-NOR!
Den enda banken jaghar kvar är Länsförsäkringar...och där jobbar det bara en bunt attraktiva blonda töser. Not really my thing.

Tur är väl då att vi har fått en egen handsome, skjortbeklädd, trainee här på kontoret som man kan smygtitta lite på. Marie har redan varit på mig flera gånger om att jag borde lägga in en stöt. Humor, humor.

Förövrigt vill jag nog påstå att jag känner mig väldigt singlig just nu. Alltså mer singel än jag kännt mig på länge. Helgen har för övrigt (konstigt nog) fått mig att lägga hela Evil-Erik-2 grejen bakom mig. Eller det känns väl som att jag har fått mycket mer distans iaf. Distans är bra. För vi är ju bara vänner nu.
What I'm trying to say är att jag har ett perfekt singelläge nu. Jag har fått tillbaka lusten att flirta, det är sommar och staden har blivit levande. Jädrans vilken potential den här sommaren har just nu!

Kommentarer
Postat av: J

Snyggt =) Att flörta är ju ungefär de bästa som finns!

2008-06-10 @ 10:59:03
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0