inte smart.

Är en smula orolig just nu. Eller lite mer än en smula, ganska mycket to be frank. Det blev verkligen en kraschlandning in i den ansvarskrävande vardagen idag på morgonen. Minisemester och tankeverksamhetsstopp i alla ära men detta är verkligen inte bra. Alls. Skärpning Unn.
Fattar inte hur det gick till bara. Brukar ju sköta mig alldeles exemplariskt på just den punkten. Speciellt in times like these när det faktiskt är nödvändigt. Men någonstans slog det slint... märkligt att jag inte upptäckte min tabbe igår bara. Antar att jag hade annat on my mind just igår morse. Eller jag vet att jag hade annat som snurrade i mina tankebanor. Stupid boy. Men det är ingen ursäkt. Verkligen inte. 

Fan också! 
Ska nog gå till Apoteket.  


Kommentarer
Postat av: J

Äh gör som jag å ångra inget. Blir bra mkt lättare att leva då =)

2008-06-16 @ 20:55:46
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0