skoköp

Sitter och funderar på om jag ska köpa skor eller inte. Har hittat två par sneakers jag skulle kunna tänka mig att äga på en spexig hemsida. Och de blev inte så farligt dyrt heller. Dock spräcker det ju min månadsbudjet en smula. Så nu är frågan om jag BEHÖVER två par sneakers. Kanske inte egentligen. Fast jag vill ju ha skor. Tanken var väl dock att införskaffa någon form av nätta somriga skor. Problemet med nätta somriga skor är att de i väldigt liten utsträckning är speciellt sköna. Och då de helst ska bäras utan strumpor är ju risken att Unns überkänsliga fötter ska få skoskav nästan hundraprocentig. Fast jag kan ju iofs få skoskav av mina väl ingångna sneaks också...om det blir lite varmt eller jag har dem på mig för länge.
Äsch va tusan. Skor är skoj! Nu shoppar vi loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0