Big pimpin up in Hlmstd

Oh the total lovelyness and crazyness av en helg i sommarstuga med lite friends, I torsdags natt åkte jag, Siri och A-lex iväg till Siris söta lilla stuga i Halmstad. Sen efter ett antal långa timmar lyckas vi via telefon lyckas lokalisera Erik-jäveln som gått vilse till en fest och Christian kan hämta honom.
Så vi vaknar upp i mys-stugan på fredag morgon.
Vi kanske kan lista helgen lite smidigt?

Helgens:

  • ledord; Några av dessa var: alkohol, sol, grillning, bad, galenskap och mys.
  • mest sagda ord var utan tvekan vomaxing. Humor!
  • bästa fylla lyckades man uppnå med hjälp av champange och rosévin (Unn säger: "Siri, kan du skicka min saft?"). Big pimpin' så det förslår!
  • låt var nog Big Pimpin'. Sådetså.
  • bästa pryl var without a shadow of a doubt min ipoddocka. Så vi hade musik tjugofyrasju.

Nu pallar jag inte lista mer. För roligt bildbevis kan man kika in siris blogg eller hennes facebook album. Jag orkade inte agera fotograf så jag knycker helt fräckt hennes pics.

Det knäppaste var nog när jag fick en släng av emo-fylla och inte kände att jag kunde/ville dra ner ngn annan i mitt töntiga rantande så jag bloggade istället. Fast the lack of internet i sommarstugan och det faktum att jag inte kunde hitta något papper ledde till att jag började skriva på mitt ben. Och när platsen på högerbenet tog slut så då fick även vänsterbenet offras för mina spegelvända skrivstils tankegångar. Att blogga är en drog and I'm totally hooked.

Fan vilken bra helg. Despite en viss vomaxing incident. Det var fan inte kul. Förräns efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0