v för natt

Tittade just på sista halvan av V för Vendetta. Det är så santslöst bra den filmen!! Blir så jävla inspirerad av den. Synd att jag missade början bara.

Har tänkt en massa bra bloggtankar idag, men nu är jag trött och ganske tom i huvudet så jag har inget jag känner att jag behöver avhandla för att känna mig som en bättre människa idag. Tror jag inte iaf.

Det som snurrar mest i mitt huvud atm är väl the boy business/att resa iväg från the boy business. Nu är det ju uttalat att han (och jag) inte träffar ngn annan och inte kommer att göra det fram tills avresedatumet. Det känns väldigt bra faktiskt. För att ha ngn där hemma när man är iväg så länge utan ordentliga kommunikationsmöjligheter känns inte som någon bra idé alls. Så vi kommer att vara vänner då. Men det kommer ju onekligen bli jobbigt att åka ifrån honom. Och det var intressant att höra hans take on the situation. Att få den mannen att prata är ju inte det enklaste. Men det gick att locka fram några seriösa ord efter rätt så mycket trugande. :P

Idag har jag mest bara sovit.


Kommentarer
Postat av: siri

Som du vet så funkade det ju ypperligt för mig att åka ifrån min EE. Men, trixet är väl att hålla sig undan. Hitta något annat. Eller så stannar du helt enkelt hemma med mig och gifter dig med honom så kan du och jag och moa och EE2 bo kollektivt och happily ever after

2008-07-21 @ 21:07:08
URL: http://siriosa.blogspot.com
Postat av: Anis Bananis

Bästa filmen, ever. Jag ska gifta mig med V (jag vet jag är fan-grl ;D)

2008-07-24 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0