Sextalk

Sitter just nu och tittar på Happy Feet. Det är farligt att ha en massa filmkanaler och en motvilja att städa. Då blir det lätt såhär.
Hajade till big time när jag såg volvos nya reklam innan. Och min absolut första tanke (förutom att det var en snygg reklam) var: Det får inte vara sant!! Säg att det inte är som jag befarar!!
Men det var ju just så. Annika Norlin har sålt sin själ till volvo. Det skrämmer nästan migsjälv hur snabbt jag hörde att det var hello saferide.

Det är ju pride-vecka i görningen. Och all uppståndelse caught my eye. Inte det att det är på ngt sätt märkligt att all them lovely hbt-people get their glory, tvärtom! Klart de ska uppmärksammas! 
Det jag reagerar på är att det är så himla mycket talk about the sex! Helt insane! Som om man hade plockat the most dirty bits and pieces av Kim, Lijsa och Siris talk. På något vis är det som att bara för att man har kommit ut med sin sexualitet så måste man även bevisa det genom att talk the talk. Märkligt fenomen. Jag vet inte vem det är som har hittat på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0