åka på semester

SEMESTER! YAY!
Imorgon bär det av till Arvika festivalet. Sen ska jag på något mystiskt vis ta mig till Hamburgsund för att segla med pappa och lillebror. Hur jag tar mig mellan Arvika och västkusten på söndag är ännu oklart. Att åka tåg/buss tar 8 fucking timmar!!! Och det är bara 20 mil! Hata Sveriges infrastruktur. Man måste åka jättemycket omväg, först till laxå sen till göteborg och därefter till hamburgsund. Crazyness.
Pappa uppmuntrade faktiskt att jag skulle lifta. Eller inte ställa mig vid vägkanten direkt...men om jag träffade ngra trevliga som skulle åt sydväst kunde jag ju åka med dem. Haha.

Blir nog inte mkt bloggande. Men ha det kalas!

xox/Unn


Kommentarer
Postat av: J

Grattis, jag fick också äntligen semester idag! =)

Bara 20 mil? Hmpf, cykla såklart, inget snack om saken...

2008-07-01 @ 23:57:25
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0