orange morning to ya

Så var det morgon och arbetsdagen nalkas. Eller jag är ju redan på jobbet och min arbetsdag började ju officiellt för ett helt gäng minuter sedan...men stunden då jag faktiskt på allvar tar itu med min fantastiskt stora att göra hög nalkas i alla fall.
Efter att ha lyx-fikat med Mårten igår pillade jag lite med photoshop och html-koder och införskaffade därmed en lite hottare(?) interwebz-look. Kan väl medge att min ps-begåvning är högst begränsad. Så det blev ju inte riktigt som jag ville. Hade jag haft en mer obegränsad talang hade det nog varit lite snajsigare, menmen. Jag gillar det iaf. Har dock kommit på att om man klickar in på kommentarvyn så kapas en bit av headern och så skulle jag vilja få menyn bredare...men när jag försökte med det försvann den bara. Sådär lyckat kanske. Ska försöka bli av med dessa buggar. Snart, förhoppningsvis.

Kan i övrigt meddela att jag har kommit på att orange är en väldigt fin och underskattad färg. Så för att visa min uppskattning tänker jag härmed utnämna orange till veckans färg!
Grattis, grattis!

Försökte ring E igår, ville mest bara prata och försäkra stackaren om att jag inte har blivit bonkers. Men han svarade inte. Så jag skickade ett sms. Som jag inte heller fick ngt svar på. Därför petade jag iväg ett andra sms (i sann stalker anda) där jag skrev ngt i stil med:
 "Geez! I musta freaked u out bigtime om du tom vägrar att svara på mina sms"
Tydligen hade han tittat på Saw och inte haft telefonen på sig. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0