Måndag morgon

Hur blev det egentligen måndag? Jag brukar inte helg/måndags hetsa men jag fattar verkligen inte vart helgen tog vägen! Förmodligen beror det väl på att jag aldrig gick ut, galet att a lack of DeLuxe kan påverka ens tidsuppfattning så mkt.

Nu är verkligen resan sjukt, sjukt nära. Alla sjutusen saker jag skulle behöva införskaffa NU börjar göra sig påminda i form av ett uns panik. Jag ska verkligen åka runt hela planeten utan att ha mer än än ryggsäck, Sigrid och ett par biljetter. Jag fattar det inte!

Kommentarer
Postat av: sigrid

sweetheart, det kommer gå utmärkt!

nu vill jag att du läser mejlet jag skickade tidigare ang promenaden, kollar datumen i peru, jämför om vi ska till usa tidigare. love!

2008-07-21 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0