Lördag

Har nu jobbat lördag. Kändes knäppt nog bra att få jobba idag. Bli av med en massa skit som behövde göras.
Ska äta lunch med sis om en stund. Innan dess ska jag köpa en svenk flagga att sätta fast på min stora, fina ryggsäck.

Gårdagskvällen utvecklade sig rätt bra ändå. Var hos EE2 och tittade på Reservoir Dogs och Pulp Fiction.
-Har du aldrig sett en Quentin Tarantino film?
-Eh...Kill Bill 2...?
-Det räknas inte! Nu måste du utbildas!
Så det blev mycket Tarantino. Pulp Fiction var asgrym! Reservoir Dogs var mest lite knäpp, började asgarva lite spontant när den var slut. Helt crazy.
Men det var en bra kväll, om man bortser från mina knäppa rejection-issues. Men det reddes ut.

Detta har jag lyssnat på på jobbet:

Detta är väl egentligen mest en påminnelse till migsjälv att Edith var bra.
På tal om bra musik måste jag bara påpeka att jag är ganska kär i Vampire Weekend.
Dagens låt: Vampire Weekends härliga Mansard Roof

Fick just reda på att alla mina biologiska syskon kommer att närvara vid lunchen! That's probably never happened before! Totally fab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0