ta en kyss

Okej, jag chansade. För det tycker jag att jag borde få lite credd. Jag resonerade som så att jag inte kunde göra things mycket värre eftersom det inte finns någonting att förvärra. Och även om min stolthet får sig en törn är det ju inte direkt så att det kommer att tillfoga mig mortal damage. Man kan ju inte mer än försöka. Så resonerade jag. Nu fick jag mina misstankar bekräftade. Which kinda sucks då det i detta fallet hade varit så mycket roligare att ha fel. Men så blev det inte. Life goes on. Men det underlätas ju inte av att min hjärna tänker saker i stil med: Tänk om dennes pengar är slut? eller Batteriet kan ha dött! och så vidare. Fast jag tror nog egentligen inte att det är så. Men man vill ju gärna tro det. För det är ju inte direkt roligt att bli avfärdad. Tycker inte jag i alla fall.

Var ute och gick med Ronda-vovven innan. Utan mobil. Det var nice att bara få gå runt och välja vägar på måfå i tystnad. Att bara tänka på allt och ingenting. Utan avbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0