s e x y d a n c e

Det var sjukt kul på dansen idag! Dels var det kul att dansen kommit igång igen efter the winter brake och så gjorde vi en rolig dans. Dansen som dansades var en sexy dance, komplett med stolar, slängande huvuden, svankande ryggar, särade ben och lite strategisk touching of den egna kroppen. Men ändå snygg och classy. It's a fine line, no doubt about it.
Helt seriöst, det var nog en av de roligaste danser jag gjort på väldigt länge! Det blir så himla mycket roligare att dansa när man ska leva sig n i det man gör...och inte bara försöka vara så snygg som möjligt. Jag är inte bra på att dansa för att vara snygg, jag vill kunna leva mig in i rollen och köra den fullt ut! Så idag bidde det sexyness ända ut i fingertopparna. Det är fan roligt att vara sexig! Jag hade inte bangat på att gå en stripperworkout á la Carmen Elektra. Borde vara askul! Och jobbigt! Jag känner redan nu att min kropp kommer vara duktigt mör i några dagar.
Tror tyvärr inte ngn träningstudio i Växjö erbjuder stripperworkouts. Lite synd. Inget skulle ju pigga upp en grå januaridag så bra som en poledance-session!
Missförstå mig rätt nu, this typ of dancing är bara ett trevligt inslag om de inte sker under förnedrande cirkumstances. Och det ska aldrig bli slampigt. Classy-sexy is the best kind.

And Emma, I havn't really kept my promise...gick in tre gånger idag.
Kunde varit fler! So I did ok...I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0