pillpoppin'

känner mig lite som en tablettmissbuukare idag. klockan är lite över två och jag har redan tryckt i mig inte mindre än åtta piller. Känns lite suspekt.
Kanske inte så mycket om man tänker efter, började dagen med mitt vanliga p-piller (tablett 1), sedan när jag käkat frukost beslöt jag att jag visst inte ville vara förkyld och att jag då skulle börja ta esberitrox. Så fick det bli, alltså slank tablett 2, 3 och 4 ner. sen efter förmiddagsfikat på jobbet så tog jag en flourtablett(med smultronsmak!) för att inte mina tänder ska förvandlas till bruna förruttnade stumpar. Dvs tablett nummer 5. Och nu för en liten stund sedan tog jag dos nummer två av min förkylningsmeducin alltså tablett 6, 7 och 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0