Monday, bloody Monday...

Måndag. Igen.
Ibland känns det som att man knappt hunnit härifrån förrän man är tillbaka på jobbet igen och förväntas jobba på av hjärtans lust. What's the point? Please tell me!
En bra sak; jag var först på kontoret och fick därmed musikmakten. Tyvärr får vi ju inte in p3, så det fick bli gold. Men det är MYCKET bättre än vissa andra komersiella skitkanaler.
So, nu är det måndag och det är jobb som gäller. Vilken fruktansvärt deprimerande tanke. Jag pallar inte med att jobba så mycket som jag gör! Det tär på krafterna att ha två jobb och därmed jobba mer än heltid. I wish I could have saturdays off. Det hade nog betytt rätt mycket. Imagine att kunna sova ut efter man har varit ute och inte tvingas gå upp klockan 9. Oh well. Nu är det måndag.
 To cheer me upp lyssnade jag på Britta Persson på bussen. Mest Can I Touch? jag blir så glad av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0