Massa onödigt vetande om Unn

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Ja, det mesta tyder på det.
2. Är du lycklig?: Kinda.  
3. Är du uttråkad? Certainy.
4. Är du ledsen?: Inte så ofta.
5. Är du italienare?: Hurså? Ser jag hårig ut?
6. Är du cooling?: Det skulle jag nog inte vilja påstå.
7. Är du från Irland?: Nej. Men jag är blek och typ rödhårig.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Icke.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, för jag är optemist!
2. Har du någon gång blivit sårad?: Indeed.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Stupid question! Selfclear!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Vem har inte haft en secret crush?.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja. Faktiskt.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja! I wonder vart min anonyma kommentatör tog vägen...I miss him/her. 
7. Är du kär?: Nej, men jag skulle verkligen vilja bli sådär riktigt himlastormande kär nån gång snart. Det vore kul!

9 TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon?: Om man ska see to my past har jag nog snarare gått på eyes än hår...
2. Katter eller hundar?: Dawgs.
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få.
4. TV eller internet?: Internet.
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi, fast jag dricker inte läsk förutom i absoluta nödfall.
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekväll på fredagen och romantisk hemmakväll på lördagen. Duh!
7. Pengar eller lycka?: Happyness
8. Dag eller natt?: Morgon, precis när natten övergår till dag. Eller kväll. Jag gillar de flesta tiderna på dygnet. Och då ingen kan tvinga mig att välja så tänker jag inte göra det.
Så gör jag på facebook också när jag comparar folk och jag typ får frågan 'Who wolud you rather kiss?' och alternativen är A. Christian dvs Annas man. eller B. Erik, Siris ex. Då skippar jag den frågan. Faktiskt. Så nu tänker jag alltså trycka på skip och hoppa vidare till nästa fråga.
9. MSN eller mobil?: Mobil! Definately! Jag ogillar msn.

TIO "HAR DU NÅGONSIN..."

1. Blivit avslöjad när du försökte smita hemifrån? Jag behöver aldrig smita. Mina föräldrar är rätt relaxade ang vad jag får/inte får göra.
2. Brutit ett ben?: Böjfraktur på högerhandled när jag var typ tolv. Jag trillade av en schettis. 
3. Gjort nåt du ångrar?: Hell yes!
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men fallskärm.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Probably.
7. Gjort bort dig offentligt: Sannerligen. Men jag tycker det är ganska kul med pinsamheter...speciellt om det blir en bra story!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Enorma mängder.
10. Velat försvinna?: För många gånger.

SENASTE

1. Som du ringde?: På mobilen: Pappa.
2. Som ringde dig?: På mobilen: OMS Fritid. Mitt helgjobb.
3. Personen du var med?: Nu räknar jag inte mina workmates som jag befinner mig med atm. Sigrid och CO igår på S förfest.
4. Roligaste grejen som hänt?: Att jag fick så sjukt bra kontakt med Ingel på kreditupplysningen på Nordea. Vi bondade som bara den over the phone innan idag. 
5. Personen du SMS:ade: Sigrid...tror jag.
6. Du skrev till på facebook?: Nog Arvid som jag hade estetiskt val (dans) med last year.
7. Du kommenterade?: Anna @ bdb. mandy @ blogg
8. Du tillbringade natten med?: Hela natten?....hm...Andreas I guess.
9. Du kramade?: Sigrid.

Kommentarer
Postat av: mandy

ah, då ger jag dig en kommentar tillbaka :D (som mest är ett "hejhej, jag läser din blogg!"

2008-02-01 @ 17:54:01
URL: http://domeintheparc.blogg.se
Postat av: Gabbie

Skulle vilja tillagga att enligt hela varlden (iaf den delen av varlden som samlas i Australien) ar Irrlandare inte bara bleka och rodhariga, de ar jordens mest korkade och wasted folk med. Irlandsskamten star som spon i backen har. Irralndare kakar inte en smula nar de dricker heller, har sett levande bevis! Annu mer bevis pa att du inte ar fran Irland. UK:are ar de bleka. Och pa alla skyltar jag gatt forbi hittills stavar man bungy jump har (sprakpolisen strikes again).

2008-02-09 @ 08:35:48
Postat av: Unn

Gabbie: Jag kopierade denna lista rakt av från ngn (anna?) på bilddagboken. Så skyll inte spelling misstaksen i frågorna på mig!

2008-02-09 @ 17:23:58
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0