Jag vill ha pyttipanna

Det verkar inte bättre än att jag dragit på mig en förkylning. Idag är det sådär jobbigt att jag inte riktigt kan tänka ordentligt eftersom min kropp är så seg. Jag har ont i huvudet och halsen (Bafucin är min vän!). Mina halsmandlar är typ stora som tennisbollar. Dessutom är jag jätte sugen på pytt i panna(?). Fråga mig inte varför. Men så är det. Vill bara gå hem och lägga mig. Men då jag inte framstår som sjuk, min röst låter fortfarande bra, dvs osjuk...vilket den alltid gör första sjukdomsdagen, jag har ingen feber och jag ser liksom inte sjuk ut på utsidan. Så därför får man heller ingen sympati för att man är sjuk. Trots att man själv funderar på om man ska kremeras eller inte när sjukdommen väl är over and done with me. Miip. Jag vill ha pyttipanna.

Btw vad roligt det är med oväntade komplimanger! Spang på Amanda från klassen när jag skulle skylta om på bankerna. Mitt i vad-gör-du-these-days-konversationen sa hon plötsligt: Va fin du är.
Sweet.


Och älskling, jag vet att det är svårt. I love you. Du måste veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0