Jag ska sy en klänning!

Jag ska sy en klänning! Den ska bli jättefin! Har ett tyg, en symaskin, en idé what more can one possibly need?
Jo ett klänningsmönster att utgå ifrån vore kanske inte fy skam. Googlade ordet klänningsmönster men de enda träffarna jag fick var från fucking jävla modebloggar som efterlyste klänningsmönster. Skit också, tänkte jag.
Oh well det är väl bara att utgå från en redan befintlig klänning och sen ändra om lite. Som plan B liksom.
Ska se till att köpa foder imorgon. Eventuellt också några fina knappar. Och tråd. Sen ska det bli åka av! Det garanterar jag!
Ska nog plocka fram min egna symaskin inför detta projekt. Känns passande på något vis. Dessutom har jag lyckats sy sönder alla mammas nålar förutom den tjockaste. Inte helt snällt kanske men, shit happens.
Jag ska sy en klänning!

Nu är maten jag har lagat klar. Time to eat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0