Promotion!

Yay! Jag har typ blivit befodrad! Eller egentligen inte kasnke...men jag väljer att se det så! För det känns ju lite positivare att ha den outlooken på den kommande förändringen i min arbetssituation.
Mina arbetsköpare har helt enkelt genomskådat mig...fast på ett bra sätt! De har, på samma sätt som jag, insett att ordning och reda samt kontorstråket inte riktigt är det jag är bäst på. Och så är det ju. Faktiskt. Men det trevliga är att de samtidigt har sett min potential vad det gäller att vara kreativ, handskas med folk och att sälja in saker. XD Så nu kommer jag i fortsättningen slippa den tråkiga ansvarsbiten och bara få hålla på att sälja lån, driva våra kampanjer och vara med på stora visningar. Alltså helt klart en befodran i mina ögon. Improved arbetsuppgifter bör ju anses vara en befodran. Tycker jag. Så jag är happy camper!

Fast jag är hungrig. Tur att jag har lunch nu vid tolv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0