hemma

På plats i Växjö igen. Har packat upp och donat. Lyssnar på lw. Fick något slags återfall. Det passar helt enkelt.

Fick ett msn meddelande av my beloved Magmus, jag blev klad Unn.
Det är fint med vänner.

Tittar även på folks bilder på facebook. Tiden är märklig.

Har köpt en jättefin lampa i Schweiz, Mr P heter den. Det ver verkligen love at first sigth! 
Kunde liksom inte inte köpa den, trots att han var svindyr. Men jag menar, see for your self!
Man blir ju sjukt glad av att se på den! Och jag böhövde en sänglampa hos mamma. 
Fram tills nu har jag haft Carls gamla diosaurie lampa från usa. Känns ju lagom hett. Så nu är min lycka gjord. Mr P äger alla andra lampor! Att man tänder honom genom att vända upp "lampknappen" ärotroligt logiskt, och knappt värt att nämna. Men jag tänkte att jag ändå skulle förtydliga lite. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0