Avskavt nagellack och en tom inkorg

Jag är en attentionwhore. Lite iaf. Det är nog domflesta när jag tänker efter.
Idag har jag iaf kännt mig lite extra osedd. SÅ då fick jag se migsjälv lite. Med hjälp av min kamera. Ego posing ftw! Ett par bilder blev faktisk nästan lite bra. Vilket känns bra. Dock kan jag inte publicera mina självporträtt iom att jag inte hittar min kamerasladd.
Jag skulle behöva få känna mig riktigt fin nån gång snart. Det var ganska länge sen sist måste jag erkänna. Kankse skulle man ta och dressaupp sig ordentligt på fredag när jag ska ut och shaka ass med Malin? På senaste tiden har jag typ aldrig pallat fixa mig ordentligt, inte ens när jag ska ut. Typ bara kladdat dit lite bättrapå smink ovanpå jobbmaken, om ens det. Och sen inte pallat göra ngt åt håret. Inte för att jag kännt mig ful för det...men det går ju inte riktigt samma känsla som när man verkligen VET att man ser bra ut. Vilket är en väldigt behaglig känsla.
Men den har jag inte erfarit på länge vilket onekligen känns lite tråkigt. Jag vill vara snygg snart!

Fast ett meddelande från Någon hade också fungerat väldigt effektivt för att pigga upp mig.

Kommentarer
Postat av: puff

curse msn och min internet uppkoppling!
men onsdag sounds devine! vi vinkas lite mellan jobbet o dansen to make a date:)

kärlek :*

2008-02-25 @ 22:43:53
Postat av: Unn

Sweet honeypie!
Då kanske vi tills dess kan ha tänkt ut lite vilka länder vi vill till...? Jag ska iaf tänka på det.
Puss dig!

2008-02-26 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0