mitt liv är humor

Idag har jag förjävla mycket att göra, till följd av att jag inte ägnade mer än fem minuter åt att jobba igår. Så nu hinner jag verkligen inte blogga.

För övrigt kan jag meddela att det här med olycklig kärlek inte riktigt passar mig. Trots att det är väldigt humoristiskt att befinna sig i detta patetiska tillstånd känner jag inte riktigt att det är my cup of tea. Fast några positiva aspekter är:

  • Man har ju onekligen något att tänka på. Hela tiden. Om man vill.
  • Jag har privilegiet att få känna mig som allas vår popprinsessa Annika Norlin. Och hon är ju cool. Om än olycklig.
  • Det är roligare än att inte vara kär alls. Finns det något tråkigare än att inte besitta känslor?
  • Jag får ofta tilfälle att skratta åt mig själv. Eftersom hela situationen är så patetisk så blir jag själv en smula så. Därav internal skrattsalvor åt mig själv. In a loving, caring way.

Jag säger som Andreas mitt liv är humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0