istället

Har kommit in i värsta blogg-psykosen. Helt galet! Alla mina tankar sker i blogg-form. Det är knäppt och en smula frustrerande. Jag tror det är min saknad för "riktigt" skrivande som har triggat denna mani. Som att min blogghjärna på något sätt vill bevisa för mig att det visst är trevligt att blogga och egentloigen mycketmycket mer stimulerande än att skriva poetisk skit.

Knyckte en lista från en vän till en bloggare jag läser. För listor är ju alltid roligt att fylla i!

Tre namn du går under:
1. Unn
2.
3.
Kan atm inte komma på några andra namn jag blir kallad för. Mitt namn är skittråkigt på det viset. Så mycket lättare att säga än typ alla andra ord. Så därför används det också. Att ha ett fint vedertaget smeknamn har typ varit a dream of mine ända sen jag var liten.


Tre saker som skrämmer dig:

1. Tillstånd I don't understand. Typ drogmissbruk/alkoholism.
2. Att männsikor jag bryr mig om ska dö. Det skrämmer mig så förbannat mycket mer än att dö själv!
3. Korruption. Eller snarare det faktum att världen och samhället inte fungerar som det ska.

Tre saker du har på dig just nu:
1. Sneakers
2. Svarta Cheap Mondays
3. Svart kavaj

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. The Worrying Kind framförd av Maia Hirasawa
2. Loopduplicate My Heart av och med Suburban Kids With Biblical Names
3. Jag är en vampyr - Markus Krunegård

Tre sanningar om dig:
1. Jag blir tjurig om jag inte får mat
2.
3.
Det där med universalsanningar är svårt. I'm a person, I change.

Tre av dina intressen:
1.
2.
3.
Suck, palla! Kolla min facebook-pres om du är nyfiken!

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Tid
2. En pojkvän som kallar mig för älskling.
3. Min kondition tillbaka. Men snart får jag börja träna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0