högtflygande my ass

Sitter just nu igenom en middag med mamma och hennes nya "pojkvän" eller whatever. This is bullshit. Mammor har inte nya pojkvänner.
Jag vet att det är fel att inte vara helt genomglad för min mammas skull att hon träffat denna mini-man till flygkapten. But I'm just not. Så är det. Jag kan inte hjälpa det. Jag kan inte vara glad. Det funkar inte så.

Har nu överlevt förrätten without be totally rude. Några anmärkningar från min sida har kanske varit borderline. Men va fan kan man förvänta från mig?!? Jag spelar väluppfostrad dotter, men jag hör på min röst att jag inte är totally genuine. Vilket är en obehaglig känsla. Jag tycker inte om att vara och känna såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0