fb-mejl till siri om skor

Har stulit en liten bit av det knasigt långa analyserande facebook-mejlet jag skickade till Siri och tänker nu publicera det här. So Siri, du kan lägga din tid på något annat cuz you've already read this.


Här på min kant har det inte hänt så mycket, på någon front. Köpte ett par skor på lunchen. Ett par skor som jag dreglade över för jättelänge sen. Men då tyckte jag dom var för dyra, har för mig att de kostade runt 1000 spänn då. Så  jag lovade mig själv att köpa dem när de kom på rea. Men sen när de kom på rea så fanns inte min storlek. Så idag när jag gick förbi skoaffären låg de i en rea-back på gatan för 99kr, i min storlek! Woho!
Förmodligen är det ingen mer än jag som tycker att dom är fina. Men det gör inte mig så mycket. För jag tycker ju om dom, så vad övriga populationen tycker är egentligen ganska orelevant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0