My new baby!

image60
Här är den min aldeles sprillans nya fina mobiltelefon!
Jag ångrade mig angående S500i, insåg en meganackdel med den -högblank, svart yta = minsta repa och fettfläck syns. Not so hot.
Plus att jag faktiskt anser den här, W580i, vara snyggare!
Jag är så kär i min telefon! Har lagt den på laddning nu så att jag kan böja använda min nya baby imorgon.
Och det bästa av allt, den är försäkrad! Kände att det var lika bra om man ser till vilken extrem tur jag har haft med moblitelefoner på sista tiden. Höll på att tappa bort mammas i helgen. Tappade den. Men som tur var hittade jag den på Thors (ångbåten, reds anm.) reling. Där hade den legat under hela färden. Det var en jävla tur att den inte trillade i vattnet! Så ja att försäkra min mobil känns rätt så hett.
Jag kan inte låta nli att titta på den, den är så vacker!

Kommentarer
Postat av: Millan

jag nälskar ny mobil. Lukten av färsk mobil är närmasta tt beskriva som ett hav av rosor...

2007-09-06 @ 17:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0