wish i was smoochin'

Vi har haft ringkväll idag på jobbet och när det var klart gick vi till Palladium och käkade pizza och drack vin.

Så nu är jag i det där trevliga tillståndet då man efter två glas vin är lite extra medveten om att man har läppar. Som att man har lite extra känsel just där.
Och då...just då...i det där tillståndet, vad vill Unn göra då?
Ju, just det. Kyssas.
Det är ju sannerligen det trevligaste man kan ägna sig åt utan att ta av sig kläderna! Och ibland, under certain circumstances är det faktiskt trevligare än så.
Fast....inte alltid. A while back hamnade jag i en liplock med en snubbe som jag hade ett lite halvgott äga till. Och det var sannerligen en riktig jävla lipLOCK. Mina läppar satt fast i hans tänder. Jag var att some point tvungen att gå ifrån honom för att smörja in det som fanns kvar av mina läppar med mitt aloe vera läppbalsam. Not very pleasant if you ask me!

Men annars, när man inte råkar ut för just DEN sortens pussar så är det ganska heavenly. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0