jobbigtjobb

En lite jobbig grej med pappas hus är att det är så kallt och inte finns här någon pojke, eller hund för den delen, att värma sig på när man ska sova.
Nu är pappa tillbaka och mitt ensamhushålle är ett minne blott. Känns lite tråkigt att inte få bo själv längre...fuck va jag vill flytta hemifrån! Men det går liksom inte att försvara riktigt, rent ekonomiskt. Men det finns ju fördelar med att bo hemma också. Dock är inte privacy en av dessa.
En lite pinsam grej hände, hade ju inte riktigt koll på när pappa skulle komma hem förrän idag på eftermiddagen så jag hann inte rikgtigt 'välkommen hem städa'. Så jag hade glömt en vodka flaska i kylen. Dessutom låg det en bh i soffan. (det är ett obekvämt plagg som jag at some point tagit av mig då jag tittat på tv och sen glömt i soffan) Wellwell. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0