Det viktigaste är att tyskarna inte förstår

Just nu sitter jag och längtar efter att få lämna landet med min älsklings Sigrid. Det känns helt fantastiskt att det faktiskt kommer att bil av på riktigt!
Vi konstaterade i lördags att ingen kommer att förstå oss när vi kommer hem igen. Våra konversationer blir ju inavlade och extremt interna efter bara ett par timmar på samma ställe....tänk då hur det kommer bli när vi varit tillsammans twentyfourseven i sju-åtta månader! Fantastic! Om det blir krig igen kommer vi likt indianerna kunna användas för att inte tyskarna ska förstå kodade meddelanden. Jädrar så rika vi kommer bli på det Sigrid!



Just nu är jag sugen på American pancakes with maplesyrup. Det är gott. Dock har jag viss svårigheter med att tillaga det i skrivande stund då jag sitter på jobbet. Doh!
Förutom pancakes with maplesyrup funderar på vad jag ska göra ikväll. Det är min enda lediga vardagskväll och jag har inga planer. Feels kinda weird! Skulle ju kunna förlusta mig med mer korsstygn (min blivande julkalender som kommer att bli så fin så fin!!) eller hångla.
Synd bara att jag inte har någon att hångla med...det hade varit det givna valet annars! Menmen. Man kan inte få allt och jag har ju ändå mitt korsstygn och ett smutsigt hus som behövs städas. Och det finns ingen annan som kan göra det då jag är ensam hemma (tror att siblingsarna flyttar ut till mamma idag).
Fast det ska faktiskt bli skönt att få bo själv ett tag.
På tal om det så planerar jag att ha lite kalas hos mig i helgen, vilken dag vet jag ännu inte riktigt men det blir! So keep yer weekend open! Men det blir nog en hemma-fest iaf. Har liksom ingen lust att gå ut. Så hemma it is!


Kommentarer
Postat av: Lischa

Jello unn, kul att ni superhar best'mt er att [ka. Indien 'r nice 'n s[ l'nge. Igentligen g;r jag bara reklam f;r min resedagboken.. LUIV. kolla ibland okej? Very nice, very cheap..

2007-10-08 @ 17:38:46
Postat av: puff

målet är att tyskarna ska leva i ovisshet!
*kärlek*

2007-10-09 @ 00:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0