Ca-ching!

Oh the horror! Jag insåg just att min dag blev gjord

-av att vi ska få våra headsets i eftermiddag! Kom på mig själv med att gå och längta efter mitt headset, nästan som ett barn längtar till julafton...eller kanske inte just julafton, det är väl att ta i. Men åtminstonde så mycket som man längtade till morgonen på den tiden då vi hade en present-julkalender där vi fick små presenter varje dag. Those were the days! Nu är det headsets och ergonomiska tangentbord som får mig alldeles studsig och förväntansfull. Det känns som att jag har förtjänat åtminstonde ett par vuxenpoäng till att lägga i samlingen.


På tal om poäng, många, många sådana till Emil för att han har fixat världens tuffaste sms signal till mig! Så varje gång någon skickar ett meddelande till mig ljuder Mikas röst och ett litet Caching (från Grace Kelly) når mina öron. Jag är väldigt mycket happy camper just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0