two and a half hours 'til the bell sets me free

Miip. Jag är trött och känner mig allmänt inkompetent. Jag vill gå hem NU! Sömn, tack! Orkar inte ta tag i någonting och det känns som att min chef letar fel så att hon ska kunna ge mig sparken. Urk. Tråktråktråk.

Jag vill köpa en julstjärna. På Ikea så att den är billig och sen kan jag koppa de dyra fina på Växjö Elektriska och pyssla lite så att den blir likadan.

Jag vill ha körkort. Då hade jag kunnat köra långtlångt bort. till havet eller ännu längre. Blev bara så trött. Trött på att jobba, fixa och ordna. Vill bara sova. Länge, länge. Och sen vill jag vara ledig en stund. Och inte göra någonting alls. Så bra det hade varit. Solen skulle skina då.

Men nu är jag aldrig ledig och jag får aldrig sova. Plus att det är mulet.

Ge mig en kram. Sen är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0