Idag har jag:

  • Köpt porriga underkläder. Egentligen är det ganska basic, fina underkläder med spets. Matchande bh och trosor. Men röda. Därav porrigheten. Men de var snygga och jag behövde en ny bh och då är det lika bra att köpa matchande trosor för man känner sig så fin då. Och om man så ofta som möjligt har snygga, gärna matchande, underkläder så minskar riskerna att man hamnar i situationer där snygga underkläder hade varit att föredra (framför de där fula, noppriga, reserv-trosorna man har kvar för att de är bekväma att sitta till häst i).
    Egentligen hade jag tänkt att jag skulle köpa en vit bh. För om man skulle ha sex i uv-ljus och inte tar av mig bh'n så vore det väldigt coolt. Inte för att jag aktivt planerar att ha sex på något dansgolv eller i Lisebergs motsvarighet till kärlekstunneln. Men det hade varit en häftig effekt!
    Eller så var det bara så att jag känner behover av en vit bh då det ju är en praktisk färg.
    Man får välja vad man vill tro. The search for a smaching white bra goes on!
  • Dansat. Puh!
  • Pratat med Sigrid. hjärta henne.
  • Pratat med Siri. Oväntat värre! Men hon kände tydligen för att ringa mig så då gjorde hon det. Från Australien. HOn hade en koala och en kakadua i trädet utanför fönstret.
  • Kommit på en sak som jag önskar mig i julklapp. Jag önskar mig en pojkvän som håller mig i handen och kallar mig för älskling. Jag har alltid velat bli kallad för älskling av någon som faktiskt är kär i mig. Det blir alltid bara att vänner kallar mig för det. Vilket är trevligt i och för sig. Men. Det är liksom inte riktigt samma sak.
    Annars kan det va, det där med pojkvänneriet.
  • Insett att jag blivit väldigt bra på att läsa av busstidtabeller. 

Kommentarer
Postat av: mandy

Unn! Heja heja, klart det ska vara porriga underkläder! Och om ingen annan ser dem så ska man absolut ha dem för sin egen skull! (;

Ja, det var en bra önskan. När folk frågar vad jag önskar mig i julklapp kan jag inte komma på några prylar, känns inte som om jag behöver något speciellt liksom. Men någon som håller en i handen och som tycker om en för den man är - inte fel alltså! Kramkram

2007-11-29 @ 17:24:10
URL: http://domeintheparc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0