eh, japp.

Nu har jag precis varit på sjukhuset och hälsat på min....eh....Andreas helt enkelt. (det här med definitioner är ju ett helvete)
Kände mig verkligen som den sämsta människan någonsin när jag dagen efter att ha anklagat honom för att vara hypokondriker får ett sms där det står att han blivit inlagd på hjärt-intensiven med en förmodad hjärtmuskelinflammation.
Oj, liksom.
Så jag var där och mutade honommed ett egenhändigt ihopsnickrat kort och choklad. Hoppas han inte tog allt för illa upp!

Ska strax åka och hämta pizza. Gott. Jag och syster bestämde att vi skulle vara modiga och prova något nytt so vi settlade för en 'Söder pizza'. Men vi kör med kebab som backup. Sen delar vi.

Kommentarer
Postat av: mill

Shit, låter inte så jäkla najs, hoppas han reckar.

2007-11-02 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0