Cha Millionaire!

Okej! Underhållande!
Japp. Idag fick jag ett brev. Skall nu citera en bit ur detta:

Inbjudan till informationsträff
Avanza Private Banking är ett enkelt och effektivt sätt för dig med en placerbar förmögenhet på över 3 miljoner att få tillgång till....
blablabla....vi är bäst...du kan bli ännu rikare...supportteam...yadayadaya...
Du inbjuds därför att tillsammans med en vän delta under en informell informationskväll den (datum) (klockslag) på Elite Stadshotellet. Vi bjuder samtidigt på något gott att äta och dricka.

Okej, jag har jobbat som fan i sommar men några tre miljoner i "placerbar förmögenhet" har jag då verkligen inte tjänat ihop! Förutsatt att Ulrika inte fick fnatt när hon skulle betala ut senaste lönen...hm, maybe worth checking up?
Men jag är en smula skeptiskt till att jag utan min vetskap blivit, inte bara miljonär, utan till på köpet mångmiljonär.
Nåväl, det är väl bara att gilla läget och se det som universums sätt att trösta mig för att jag i och med min sjukdoms olägenhet missade min release fest igår. Att helt enkelt göra mig till mångmiljonär med en placerbar förmögenhet på över tre miljoner. Dessutom missade jag min uppskrivning på Vägverket due to my evil disease. Men om jag är rik nu så behöver jag ju ingen körkort, kan ju bara anställa någon som kan köra mig överallt! Perfa! Det är roligt att ha masor med miljoner!

Jag älskar när folk har koll på läget!!

Och nej, jag är inte frisk ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0