Bra grejer, En Lista:

  • Woho! Roligt värre! Fick precis inbjudan till releasefesten av ORD 07. Det är så roligt för varje gång jag hör av Per från tävlingsledningen har jag hunnit glömma bort att jag faktiskt blivit/ska bli publicerad. Och då blir jag liksom påminnd om det och blir glad. För det är faktiskt roligt att något jag skrivit alldeles själv anses vara tillräckligt bra för att tryckas i en antologi! Tycker i alla fall jag. Så jag är lite stolt över mig själv.
  • Ska äta lunch med pappa på Lagerlunden. Mumsigt värre! Lyx-lunch is the grej!
     Ringde precis och bokade. En cool sak var att man fick ett bekräftelse sms. High-tech!
  • Att pussas (med någon som är bra på det!).
  • So you noticed a smile on my face?
    I haven't felt like this for one thousand five hundred and fifteen days.
    I was broken hearted, down, but now I'm fine.

    Timo Räisinens Lovers Are Lonely. It makes me klad!
  • Att det snart är helg!!
    Okej det är tisdag, men jag väljer att vara positiv about it!
  • Att jag är en bra visningsassistent!
    Min senior-boss kom precis och sa att Staffan hade berömt mina visningsskills på mäklarmötet i morse och Rofl (hehe, from nu heter min chef rofl istället för rolf) ville att jag skulle veta det. Sweet av honom.
  • Att mitt hår inte ser ut som sjögräs. Det hade varit lite trist.
  • Mina tankar har en tendency to wander iväg...fast på ett trevligt sätt. Ett väldigt trevligt sätt. ^^
  • Att jag ska på min första anställningsintervju på fredag. An experience som kan vara bra att ha med sig!
  • Hit fm gold som spelar Don't stop me now m Queen just nu. Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0