Laakso vs ???

Va fasen hette sångaren i Laakso's andra band? Jävrar i min låda vad det stör mig att jag inte kan komma ihåg det! Jag såg ju både Laakso och det andra bandet på Arvika förra året. Kommer ihåg att det andra bandet var bättre, inte lika finskt och lite mjukare pop. Kan dock inte minnas vad de hette!

För övrigt är Laaksos nya låt 'Italy vs Helsinki', som för övrigt är en duett med Peter Jöback, helt fantastisk! I löve att det är en kärlekslåt mellan två dudes! Videon är också tres, tres bien! Jag blir så lycklig! Måste skaffa lite mer Laakso music.

Och de kommer till Siesta! Bara det är värt att fira!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hets! :D

2007-06-02 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0