åtta månader

Det ligger en blöt hund och snarkar i min säng. Tyvärr propsade Ronda-vovven på att bada när vi var ute och gick, likaså insisterade hon på att hon skulle ligga i min säng när vi kom tillbaka.
Jag tror jag ska byta lakan sen...

Idag har jag och min fina Mårten varit ihop i åtta månader. ^.^ Det roliga var att det var han som kom ihåg det och jag som hade glömt bort det...
Det är lite galet att någon kunnat vara kär i mig så länge- it's never happened before, as far as I'm concerned. Och att jag fortfarande är kär i honom...j'taime, mon amour.

På tal om dem så har det nu blivit dags att plocka fram mobilen för att rösta så att J'Taime Mon Amour blir korat till Växjös bästa live band i Basement tävlingen. Följ länken och röstaröstarösta!

Btw så hatar jag min klass nu, utom Emil C och Oscar G. Dom är fantasiska människor!

Nu ska jag plita ihop lite text som ska lämnas in under titeln Projektarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0