Glädjeämnen of the day:

  • Msn-konversationen jag hade med Li för en liten stund sedan.
    **Lisa** säger:
    unn?
    Unn säger:
    hello!
    **Lisa** säger:
    ska springa en sväng och köpa muffinsformar...tänkte bara kolla läget med den vackra flickan på bilden
     Hur söt kommentar var inte det? Li är underbar!
  • Pratade med Sigrid innan idag. Always a pleasure!
  • Folk som är kära i varandra!
    Dom som håller handen på stan och ser galet förälskade ut när dom tittar på varandra, dom människorna får mig att le. Jag blir glad av att folk har det bra. Våga vara kär! Gast att grovhångla på allmän plats (som inte är ett dansgolv) är väl att ta i....keep it at home people!
  • Jag är inte ensam!
  • Kladdkaka med vispgädde och hallon.
  • Min finfinfina spegel. i love it!
  • Dirty Dancing, jag kommer alltid att gilla den filmen.
  • Trivial Persuit, onödigt vetande är kul!
  • Mårten.
    Jag har världens finaste pojkvän. Punkt.
  • Att jag åtminstone har hunnit plugga lite inför religionsprovet imorgon.
  • Snart är det påsklov!

Listor is the shit!


Kommentarer
Postat av: mandy

härligt! & jag tror jag skulle behöva lite av din positiva energi :)

2007-03-28 @ 16:43:43
URL: http://shakawkaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0