Fucking jävla balklänning

"Du ser ut som som ett  stort fucking jävla sär mongo! Och tjock är du också!"
 
Det är vad klänningsförsäljerskan borde ha sagt om hon skulle ha hållt sig till sanningen.
Men den vrickade jävla Jag-vet-faktiskt-bäst-för-jag-har-varit-i-branchen-halv-mitt-liv-kärringen sa istället:

"Den sitter ju perfekt på dig, underbar färg!"

Nej jag ska INTE köpa min balklänning på Blondy. Ville bara spy på alla pärlbroderier och paljetter som tydligen bara var "såååååååå moderna". Jag vill för helvete ha en snygg klänning inte nån jävla bimbo-blåsa i rosa tyll som har doppats i glitter och bomaderats med pärlor!!!!! Ska det vara så jävla svårt att förstå?

Nej, jag får väl gå naken då. Eller inte alls, det är ju inte direkt så att jag har någon att gå med heller. Inte som det ser ut nu iaf....

Dumma försäljar tant! Allt är hennes fel! Fan!

Kommentarer
Postat av: Millan

vad är Blondy? Och Jag och Jon kommer att krossa dig och Sigge på TP, vi har varit i Polen och tränat... MOHAHAHA, jävla caps lock...

2007-03-16 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0