Student!

image29
Ja jösses. Jag ska ta studenten. Typ nu. Hjä-älp! Kan ingen hjälpa mig! Jag är så himla stor!

Och igår var det bal. Så fina som jag och my man var har ni då aldrig sett maken till! Jag fick tom komplimanger från för mig okända människor. ^^ Det var en tjej som bara hoppade på mig och sa att hon ville ta kort på mitt hår för att det var så himla snyggt. Poäng till Mia, min frisör som är bäst i världen. 
En annan tjej sa att min sminkning var riktigt snygg, i samma andetag frågade hon var jag hade blivit sminkad. Grejen var att jag hade gjort det själv. Poäng till mig.
Balmaten var god, men portionerna var små, så framåt kvällen gick jag och Niclas till Oxgrillen och käkade köttbullemeny. En gubbe sa att jag var vacker som en morgondag. (Han köpte en mosmeny. Liten parantes bara...)
Sen var det dans till fötterna protesterade, då åkte skorna av sen fortsatte festen tills vi blev utslängda. Bokstavligt talat. Serveringspersonalen gick hem innan jag och Mårten begav oss hemåt.

ojoj, nu höll jag på att glömma det ursprungliga syftet med detta inlägg; jag ska ju ta studenten!

Plats: Växjö Katedralskola
Tid: 16:00
Sedan bjuds det på buffé at my place på söder.
I would be honoured to have you as my guest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0