Idag, imorgon, framtid

Idag:
  • Skattjakt.
  • Älskling opererades. Kärlek till honom!
  • Köpte ett par vita skor som jag kommer få skav under stortån av.
  • Säkrade vilka tider jag kommer att jobba i sommar.
  • Kungsmad togf studenten, grattis Jesper!
  • "Badade" (=doppade fötterna) på arabybadet tillsammans med Sigrid, Jon och Millan. Känns ju finemang att jag har en plats i ledningen i 'Patriarkatet'...om jag vill ha den :-P
Imorgon:
  • Camebridge exam. Alla fucking delar. Lycka till Unn!
  • Teknikum tar studenten, grattis Stina, Tina och Tobbe (och alla andra som jag eventuellt känner)!
  • En dag kvar till min egen student. Feels kinda weird.
I övermorgon:
dvs torsdagen den 14 juni
  • Vad var det som skulle hända nu igen? Fasiken, jag har glömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0