Det går liksom runt i mitt huvud

Det liksom går runt lite i mitt huvud. Ingenting hinner stå still så länge så att man hinner tänka igenom det ordentligt och komma fram till bra slutsatser. För som det är nu hänger inget ihop ordentligt. Jag får liksom inte rätsida på min situation. För det liksom går runt lite i mitt huvud.
Nu när tiden blir lite för mycken och klockan verkar stå still. Just nu. Nu märks det. Jag har för mycket tid och kan därför inte tänka. Det är så himla märkligt. Varför ser jag inte det självklara och sneglar på....ja på vadå egentligen? Kanske är det ingenting. Kanske bara något min fantasi har fabulerat ihop?
Eller? Finns det där på riktigt? Jag är inte säker på att jag vill veta. För vad skulle hända då?
Det går sannerligen runt i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0