Unn S and the Deadly Hallows

Den är här! Kom i lördags men jag har inte kunnat lägga vantarna på ett exemplar förrän idag. Men nu är den min. Bara min! Moahahaha! Jag talar ju naturligtvis om Harry Potter and the Deadly Hallows. Sjunde och sista HP boken.  At the moment är jag på sida 42. Men jag lovat att inte avslöja någonting. Alls. För jag vet hur sur jag skulle bli om någon avslöjade ens en liten detalj för mig.
sitter nu i Alvesta kontoret och det är jävligt frestande att inte jobba ett skit i eftermiddag utan istället hänge mig åt mr Potters öde. Men. Jag bodre verkligen jobba. Har så sjukt mycket att göra! Fuck! jag vill ju läsa!
Fast någon timme kanske jag kan avvara? Mjo, det borde jag kanske kunna? Eventuellt... ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0