Unn är ....?

Scenariot: Sitter och slö-tittar på tv med datorn framför mig. Skärmsläckaren går igång. Den ser ut precis som vanligt -svart bakgrund med metallic bokstäver som roterar. Och texten är ju given: Unn är bäst!
Nu, när jag satt framför tv'n ser jag att skärmsläckartexten inte är riiiktigt likadan som den brukar. Någon söt liten människa har ändrat min skärmsläckare till: Unn är fest!
Jag misstänker att det gjordes när jag hade fest sist, då var datorn inkopplad till stereon som musikkälla.
Sjukt sweet komplimang! ^.^ Det är så jag tolkar det...hade jag velat övertolka hade jag ju kunnat tänka att människan i fråga menade Unn är as-kalas! (Jon, det betyder jätte full), vilket i och för sig hade varit sant men det är inte så jag väljer att tolka det.

Kommentarer
Postat av: Millan

Som företrtädare för Jon måste jag säga attd etta är fakta min klient redan tagigt del av och hoppas således att dessa påhopp upphör omedelbart.

2007-07-19 @ 23:21:41
Postat av: Unn

Upp till bevis säger jag! ^_~

2007-07-20 @ 09:48:17
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0