So far not so good

Caroline har varit så gullig mot mig idag. Jag berättade för henne hur det låg till, typ med en gång i morse. Tänkte att det var lika bra så att det inte skulle bli en massa jobbigt situationer. Hon var så himla söt mot mig, sa att jag måste säga till om jag inte pallar med att vara på jobbet,  och när jag sa att det nog var bättre att hålla sig sysselsatt för att se till att man inte börjar tänka för mycket gav hon mig massor med uppslag på saker att göra. Sen när vi satt och fikade råkade jag nämna att jag gillar p3, då erbjöd hon att vi skulle stänga av den vanliga stereon och lyssna på p3 via webradio på hennes dator för den hade ju högtalare som vi nog skulle kunna vrida lite så att jag också skulle höra bra. Cuteness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0