snurr

Jag har så tråkigt att jag läser min egen blogg. Det är väl sådär skulle jag tro.



Jag tycker verkligen inte om min pappas hus. Jag trivs inte där. Jag kan inte sova ordentligt, vaknar hela tiden och sover oroligt. Drömmer massor med sjuka drömmar och vaknar med en ångest knut i magen. Varje morgon. Jag vill inte bo där. När mamma kommer hem ska jag flytta hem till henne.
Jag tycker det är dumt att mina föräldrar bestämt att jag måste flytta ifrån mitt hem. Det var inte såhär jag tänkte mig det skulle gå till att flytta hemifrån.



Jag har tänkt på en sak. Fertilitet anses ju var något positivt. när det påstods att strålningen från mobiltelefoner påverkar mäns fertilitet negativt så var det många som funderade på om det inte fanns något bättre lämpat förvaringsutrymme för mobilen än just jeansfickan. Slutsats: folk vill vara fertila.
Fast....jag och massor med andra kvinnor äter ju varje dag mediciner som ska göra oss infertila, om än tillfälligt. Men det är lite konstigt tycker jag. Liksom att jag förtrycker min kropps fuktioner.
Nu är det ju verkligen inte så att jag vill ha barn, eller jo, men verkligen inte nu. Men det hade ju blivit en unge om jag inte använt hormoner som rubbat diverse funktioner, vilket jag tycker är lite läskigt att tänka på. Att tanken på en liten människa kan vara så skrämmande för så många människor känns också lite konstigt på något sätt.
Jag vet inte riktigt vart jag försöker komma, nånstans. Kanske. Men någon slutsats får jag väl dra: Människor vill vara fertila, men bara när det passar dem. Verkligen inte annars, verkligenverkligen inte annars.



Jag var så upptagen med att vara olycklig att jag glömde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0