Snigel (titeln stämmer även om man byter plats på vissa bokstäver)

Jag rör mig verkligen i snigel tempo. Mina fingrar är klumpiga och jag trycker ideligen fel på tangentbordet. jag får typ inget gjort. sen jag kom till alvesta kockan 12:35 har jag hunnit göra en grön mapp, en! Detta tar i vanliga fall typ 10-15 minuter, verkligenm inte två timmar. Men jag liksom hakar upp mig hela tiden, blir sittande och stirrar ut i luften som att hela mitt sinne är så upptaget med att lyssna på radio att jag inte kan göra andra saker samtiidgt.

Det är ju ändå en ganska svår omställning att göra. Ibland glömmer man liksom bort sig och då känns det helt okej. Det går liksom i vågo. Ibland är det bara glasskärvor överallt, ibland bomull så att ingenting känns, ibland tyvärr inte så ofta lättar molnen så att lite liite lite blå himmel bara skymtar fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0