Music Master

Magnus är utan tvekan min favorit person just nu. Inte nog med att han och Alexander underhöll mig i afton så fick jag även en skiva, och vilken skiva det var! Typ massor med låtar jag önskat mig hur länge som hellst men inte pallat/lyckats fixa. Och det var ju inte en vanlig skiva, det var till min förvåning 14 hela album på! Album med Miss Li (hennes första skiva, den jag inte hade!), The Tiny, The Shins (New Slang ÄR fantastisk), Hellsongs, Säkert, Maia Hirasawa, Jens Lekman, Billie the Vision and the Dancers (första skivan, som jag inte hade!), Calexico, Neutral Milk Hotel, 2 av Death Cab for Cutie, Susanna and the Magic Orchestra och The Arcade Fire. Som om inte detta vore nog är även duetten mellan marit bergman och salem al fakir med! Den finns inte inspelad annat än på tv!

Magnus är min hjälte! Låten han skickade till mig häromdagen Shake up your soul m Vega har på något mystiskt vis redan letat sig in p¨å en 4:e plast på mest spelade listan i iTunes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0