Mina nya skor [plural]

Just nu är jag väldigt mycket inne på att flytta in i mina nya nike skor. Så himla sköna! Mina über-känsliga fötter bara jublar och gör vågen. Lätt värda den slant jag la ner på dem! Och som bonus är dom grymt snygga! Wiho!
image33

Mina andra nya skor är tyvärr inte lika sköna. Snygga ja, eller nja, men de kommer att bli snygga! Och sköna, när de är ingådda och inte lyser lika vita längre dvs. Den främsta anledningen till att jag köpte dem var att de bara kostade 390 kronor. Converse har ju varit så sneaky att de höjt priserna till minst 599 kronor paret. Så när det bara fanns en 6:a kvar på InterSports rea hylla så kunde jag inte riktigt låta bli. I'm a weak person. men jag har ju faktiskt avlivat mina gamla vinröda conversisar, de repade sig aldrig efter mitt bad i floden på Siesta. Och man bör ju ha (minst) ett par Converse i sin ägo om man ska få kalla sin skogarderob för välutrustad.
image34

Men mina nya nike sneakers är bara så himla fantastiska! I'm so in love!

Jag var ju ledig igår. Och jag hade nästan bestämt mig för att köpa nike-skorna, men när jag gick där på stan så kändes mitt liv lite jobbigt så jag gav mig själv helt fria tyglar att köpa SKOR. Så då gjorde jag det. Han tyvärr inte med mer tre skoaffärer. Men två par skor i tre affärer är ändå en hel del. Tur är väl att jag hade en tid att passa, annars hade jag förmodligen fortsatt till resten av stadens skoaffärer. Fast det hade kanske inte vid närmare eftertanke varit så himla dumt-tänk så mycket skor jag hade haft nu i så fall! Min plånbok svindlar av tanken. Var inte tanken att jag skulle försöka spara ihop så mycket pengar jag kunde under detta året? Oh well. det är smällar man får ta. ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0